אודותינו

אודות
המשרד

למשרד ויינברג ושות' מוניטין רב בקהילה העסקית כמשרד בוטיק מקצועי, בעל הצלחה יוצאת דופן בטיפול בתיקי ליטגיציה מורכבים בכל הערכאות. לצד הידע הרב, המקצועיות והניסיון שנצברו במשרד בתחום המסחרי, מאופיין המשרד גם בהיכרות מעמיקה עם עולם העסקים. חיבור זה בין עולם המשפט ועולם העסקים הפך את המשרד לאחד המובילים בתחומו בארץ.

משרד ויינברג ושות' רכש מומחיות וניסיון רב בייצוג לקוחות מגוונים בכל תחומי המשפט המסחרי. הבסיס להצלחתו של המשרד הם שיטות עבודה מיוחדות וערכיו המסורתיים של מקצוע עריכת הדין – מקצועיות, נאמנות ודיסקרטיות.

על בסיס ערכים אלו נבנה לאורך שנים משרד מודרני ונמרץ, המציע ללקוחותיו טיפול משפטי מקיף וכולל תוך הפגנת יצירתיות, נחישות, מעורבות אסטרטגית בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, בקיאות מפליגה בזירת העסקים, ומחויבות מוחלטת ללקוח.

שילוב ייחודי זה בין מסורת לחדשנות הוא שמבטיח כי משרדנו ימשיך לשגשג ולהעניק ללקוחותיו שירות הבנוי על מסורת ומונע על ידי חדשנות.

Experience. Creativity. Results.

עורך דין דר ויינברג

משרד ויינברג ושות' הוקם על ידי עורך דין דר ויינברג, בעל תואר ראשון (LL.B) ותואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. עו״ד דר ויינברג מכהן כחבר ועדת בתי המשפט של לשכת עורכי הדין וכחבר ועדת תאגידים של לשכת עורכי הדין.

עורך דין דר ויינברג הוא בורר מוסמך, מגשר מוסמך ומעניק ייעוץ שוטף לתאגידים וליווי של עסקאות מסחריות גדולות ומורכבות.

כמו כן, עורך דין ויינברג מתמחה בניהול תיקי ליטיגציה מורכבים, מופיע בפני כל הערכאות השיפוטיות ומייצג את לקוחות המשרד בסכסוכים שונים, כגון: סכסוכי בעלי מניות, קבלנים, מקרקעין, ניירות ערך, חברות, תביעות ייצוגיות, ותביעות נגזרות.